środa, 6 listopada 2013

Wyniki Jesiennej Rozdawajki :))))))



Na samym początku muszę przesłać wszystkim Wam serdeczne podziękowania za udział mojej rozdawajce :)))

Kompletnie nie spodziewałam się takiego odzewu i zainteresowania!
Poznałam tyle niesamowitych osób i blogów. Odwiedziłam pawie wszystkie, zajrzę na pewno do każdej z Was, bo to największe przyjemność w tej zabawie :)))

Dziękuję za wszystkie rady na jesienne humory. Królowała przede wszystkim dobra książka, czekolada i wino :)))
Podzielam Wasze zdanie :)))
Ja dorzucam jeszcze spacer z aparatem i wieczorny trening :)

Sama byłam ogromnie ciekawa kogo wylosuje moja kochana Maszyna Losująca :))))

                      A Zwyciężczynią okazała się deliraratio z bloga Dekoromaniaczka  !!!!






Wszystkim jeszcze raz dziękuję za wspaniałą zabawę ! To była dla mnie wielka przyjemność, mam nadzieję, że dla Was też. Obiecuję niedługo cały wieczór poświęcić na odwiedziny na każdym z Waszych blogów. Niektóre już dobrze znam, wszystkie z przyjemnością przeczytam :)

11 komentarzy:

  1. nie wierze!!!ale szczesciara ze mnie! dziekuje szczesliwej raczce!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziekuję za przemiłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Zwyciężczyni!:) Również dziękuję za zabawę:)
    PoZdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. autorce dziękuję za zabawę.
    cieszę się, że dzięki temu candy odkryłam Twój blog :)
    ZAPRASZAM też do mnie na Buddyjskie Candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za fajną zabawę :) gratuluję zwyciężczyni i ubolewam, że to nie ja :p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę:) I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za świetną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

Obserwatorzy