środa, 4 stycznia 2017

Wyprawka dla maluszka # 2

Witajcie w Nowym Roku :)

Mam nadzieję, że wypoczęliście, najedliście się i nacieszyliście sobą podczas Świątecznych Dni.

Moi drodzy,
życzę Wam wszy
stkiego tego, czego nie można kupić, zdobyć ani zaplanować...szczęścia, dobrych i kochających ludzi w pobliżu.

Ja działam póki jeszcze mogę - czyli szyję wyprawkę dla naszego Maluszka.
Cały czas przed Świętami spędziłam na szyciu i wysyłaniu zamówień ale teraz przyszła już pora na niezbędnik wyprawkowy :)

Dziś na tapecie pokrowiec na przewijak i poduszka atywstrząsowa - motylek.
Obie rzeczy uszyte z przepięknej dresówki w drzewny deseń a motylek z dresówki i miętowego minky z wytłaczanymi gwiazdkami.

Pokrowiec powstał spontanicznie, bo te które kupiłam (prześcieradełka na gumkę) okazały się za małe na głęboki przewijak czego oczywiście nie przewidziałam :)
Ale jak to zazwyczaj bywa - nie ma tego złego... jestem bardzo z tego pokrowca już już zabieram się na drugi na zmianę























4 komentarze:

  1. Przepiękny pokrowiec, nie mogę się napatrzeć! :)
    Kochana - skoro ostatnia prosta to cóż mogę rzec... Życzę Ci szczęśliwego rozwiązania! :) I zdrówka dla maluszka!:):)

    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo, bardzo dziękuję :) Już końcóweczka czekam na Malucha z niecierpliwością.

      Uściski :)

      Usuń
  2. Gdy szykujemy się do porodu nie możemy zapomnieć o niczym. Zarówno mowa o produktach dla dziecka jak i dla mamy. To szczególny czas, nie powinno zakłócać go nam brak przedmiotów, akcesoriów. Lepiej zadbać o kompletownie wszystkiego odpowiednio wcześniej. Tu https://mamabezrecepty.pl/apteczna-wyprawka-dla-porodu/ dowiecie się co zakupić z apteki.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy