środa, 12 kwietnia 2017

Pastelowe cuda


Czy Wy też wiosną nie możecie oprzeć się pastelowym dekoracjom?
Ja co roku myślę, że to już ostatnia pastelowa wiosna ale gdy tylko przychodzą cieplejsze dni wołają mnie rozbielone błękity, mięta, biel, pudrowy róż.
Ten ostatni jest moim tegorocznym faworytem.
Jeszcze zimą zaopatrzyłam się w pastelowe materiały.
Teraz gdy Jasio jest już całkiem duży, bo jest z nami już prawie 3 miesiące, mam coraz więcej chwil na szycie i już zacieram ręce na te wszystkie nowe korony, girlandy, anioły, króliki i myszki.
Będzie kolorowo, wiosennie i dziecięco!

Dziś przychodzę do Was z cudną, dużą laleczką w pięknej, pudroworóżowej spódnicy.
Musicie wiedzieć, ze coraz większy wkład w tworzenie moich lalek ma Zosia.
Często mi doradza, dobiera dodatki, proponuje ozdoby. Co więcej - bardzo często jej spojrzenie bardzo mi się przydaje i korzystam z jej rad.
Także  lalki tworzymy ostatnio wspólnie.

Jeśli szukacie czegoś wiosennego i pastelowego dla waszych dzieciaczków to wpadajcie tutaj lub na dawandę.
Możecie też śledzić nowości na FB (KLIK) do czego bardzo zachęcam :)














Oprócz anioła mam dziś jeszcze urocze pastelowe gadżety: chmurka, księżyc i girlanda.













Na koniec domowa fotka.
Słońce u nas skapitulowało, pada i wieje. Pogoda idealna wręcz na spanie i czytanie, co właśnie uskutecznia moja dzieciarnia.


Pójść w ich ślady czy robić świąteczne porządki??





4 komentarze:

  1. Piękne rzeczy tworzysz :) jaka Zosia już duża!
    u mnie też wiosna narobiła nadziei w poniedziałek, po czym przebrała się w jesienne szaty, ubolewam że akurat na Święta. Co do dylematu porządkowo-odpoczynkowego - chyba najlepiej znaleźć coś pomiędzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Faktycznie, ja dopiero po zdjęciach widzę jak Zosia urosła.
      Dziś to już całkiem ciemno i buro, kompletnie nie w świątecznym klimacie. A za porządku dziś znów się biorę :)
      Pozdrowienia:)

      Usuń
  2. Piękne te dekoracje w pokoju dziecka są, dajesz inspiracje przyszłym rodzicom :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy