piątek, 1 stycznia 2016

Witajcie w Nowym Roku




Pierwszy dzień Nowego Roku dobiega końca.
Nie wiem jaki dla Was był 2015 ale życzę wszystkim aby ten rozpoczynający się był o wiele lepszy od ubiegłego :)
Życzę Wam zdrowia, ciekawych ludzi na Waszej drodze, niezapomnianych przeżyć, kreatywnych chwil, pięknych spotkań z przyrodą, cudownej pogody w tym roku, siły  i wytrwałości w spełnianiu Waszych marzeń.
Nie ukrywam, ze liczę że te wszystkie zaklęcia spełnia się w 2016 roku :), bo ten dopiero co zakończony nie był dla mnie zbyt łaskawy.
Mało mnie było tu na blogu, mało w ogrodzie, mało mnie było w lesie i mało też fotografowałam.




Szyłam za to całkiem sporo, choć w tym roku planuje o wiele, wiele więcej.

Dziękuję tym, którzy tu dzielnie zaglądali, mam nadzieję, że w tym roku naszych spotkań tu będzie dużo więcej :)

Mam dla Was taką małą podróż przez mój rok 2015.
Trzy mini filmiki - szyciowe migawki, przyrodnicze i wioskowe podsumowanie ubiegłego roku.
Kiknijcie, jeśli macie ochotę :)





3 komentarze:

  1. Z tego wszystkiego najbardziej zauroczyły mnie niebieskie oczka Twojej Zosi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ten Nowy Rok był równie udany.Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy