poniedziałek, 7 maja 2012

Gdzie ja jestem?



Sporo pracy mam ostatnio. Sezon ogrodniczy w pełni, więc i architekci krajobrazu maja pełne ręce roboty :))) A ze pracuję tylko w czasie drzemki mojego Małego Zająca Poziomki - Zosi....no to trochę się schodzi :)

Ale pomimo wielu obowiązków zatęskniłam za blogiem i za Wami...i za waszymi cudownymi pomysłami.

Podczas gdy ja byłam w separacji z blogiem wspaniała blogowa koleżanka Viola obdarowała mnie WYRÓŻNIENIEM.
Dziękuję Ci kochana, Twój blog odwiedzam zawsze gdy mam możliwość, jest dla mnie mega inspiracją :)






I ja wyróżniam 5 blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów:

1. Bubisa i Moje życie na wsi - za sielskie obrazki ze wsi.

2. Asia z podstaromilosniarskimniebem - ta dziewczyna nadaje nowe życie meblom a do tego jest moją sąsiadką ! :)

3. Mrs. Right z houseofgabib - za codzienną porcję inspiracji

4. Magda i jej Barwy ogrodu  - tutaj można znaleźć mnóstwo ogrodowych ciekawostek i miłość do roślin :)

5. Sielskie klimaty - za przepiękny pokoik dziecięcy :) oraz niesamowity zapał do tworzenia :)

 Czeka mnie teraz jeszcze kilka dni bardziej wytężonej pracy....a potem mam nadzieję, że coś zmajstruję :)

A oto migawka z majówkowego spaceru po Starówce:)


Pozdrawiam i całuję Was Dziewczyny!

2 komentarze:

  1. Puchaczu witaj.

    Już się u Ciebie porozglądałam.
    Przepiękne zdjęcia!
    Ładnie i klimatycznie u Ciebie :)
    A Córeczki, to chyba mamy w podobnym wieku :)
    Gratuluję wyróżnienia i do usłyszenia zatem :)

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jak mi miło. Dziękuję, dziękuję z całego serca za wyróżnienie. Cieszę się, że moje tam takie dłubaninki się komuś podobają. Co do Candy, to bardzo się cieszę, że Tobie przypadła wygrana. A córeczce złóż ode mnie trochę spóźnione życzenia imienionowe. Oczywiście, zapraszam po odbiór nagrody osobiście. Tylko w tygodniu, to raczej trudno, bo praca, dom ,szkoła dzieciaków, zebrania, zakupy itd. ale w weekend, to jak najbardziej.
    Pozdrawiam, Asia.
    Czy u Ciebie też tak niebo płacze?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy