piątek, 27 stycznia 2012

Kosmetyczny Must Have

Czyli...bez czego z domu się nie wynurzę :)

Dziś na dzień dobry dostałam od mrs.right zaproszenie do zabawy :)

Zabawa, którą rozpoczęła Moaa polega na zaprezentowaniu swojego kosmetycznego MUST HAVE, czyli zestawu bez którego nie wychodzicie z domu.

Oto zasady:
Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, 
które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście 
(można dołączyć zdjęcie).
Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka
 i informacją kto Cię otagował.
Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.
Oto moje upiększacze
1. Podkład Maybelline AFFINITONE - stapia się ze skórą i wygląda bardzo naturalnie. Nie brudzi też ubrań - ani moich ani Zośkowych  ( a to dla mnie ważne, bo 1000 razy dziennie Ją przytulam i obcałowuję )
2. Puder matujący KOBO - dobrze matuje i długo się utrzymyje

3. Róż BOURJOIS - dodaje twarzy świeżości po Zośkowych pobudkach o 5 rano :)

 

4. Tusz do rzęs Maybelline Volum Express efekt sztucznych rzęs - wydłuża  i pogrubia, chociaz potem ciężko go zmyć





 5. Woda perfumowana   Yves Rocher NEONATURA COCON - moje cudo - ciepły, drzewny, otulający i głęboki zapach.




Do dalszej zabawy zapraszam:

1. Moją imienniczkę : http://violinowo.blogspot.com/

Miłego dnia !



3 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. witam !
    ciekawa zabawa :))
    róże BOURJOIS bardzo lubię, choć generalnie bardzo rzadko używam. wolę te opalizujące brązy. ale przyznaję rację, rzeczywiście potrafi zdziałać cuda po wczesnoporannych pobudkach ;)

    pozdrawiam cieplutko
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Drogi Puchaczu ;)) Dziękuję serdecznie za zaproszenie do zabawy, jak tylko ogarnę się troszkę w domowych obowiązkach zaprezentuję moje kosmetyczne MUST HAVE.
    Cieplutko pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy